MOSM - v.zuvipavapava

he aqui la nueva cancion del xinxan q me gusta muxo (sorry a los q no entiendan el catalan, pero no me da la gana de traducirla, si la quereis escuchar os mirais los nuevos capitulos)

On vagi gel xinxan,
hi anirem tots de cul,
ara ell ens invita a fer sarau,
a viure la festa ja,
no volem problemes,
busca la felicitat i no ploris mai...

t’ho passaràs molt bé segur...
i a la festa se que ballaràs,
i si vols també podràs.. cantar
hi ha una festa

vine, vine, a la festa
vine, vine, a la festa
vine, vine, a la festa
remena bé el culet
vine, vine, a la festa
vine, vine, a la festa
vine, vine, a la festa
no t’ho pensis mes

ell ens invita a fer sarau
tots junts anem a la festa
hi ha dies mes dolents que els altres
però sempre cantarem junts....

vine, vine, a la festa
vine, vine, a la festa
vine, vine, a la festa
no t’ho pensis mes...


y ya de paso pongo la de yuyu hackusho q tb me encanta

caminant,
tot sol per la ciutat
topant amb cares que no conec
escoltant tot sol la veu del vent
recorrent els vastos camps ple de verd
saps endevinar...
quan arrencaria a plorar
els dos llocs que em noto
els ulls negats
deu ser que em començo a fer gran
aquella paret que no em deixava respirar ha caigut, d’un plegat
sento conèixer en mi la força i el valor per buscar el meu camí
tota aquesta gent que avans veia tan hostil
m’ha ensenyat a confiar
tots ens protegim darrera d’un posat ben dur per evitar que ens facin mal
moltes gràcies a tots, amics.

Comentarios